Jobopslag - Økonomikonsulent

FRIDAY mangler en økonomikonsulent – er det dig?

Vil du arbejde med tal med fokus på regnskab og bogføring? Interesserer du dig også for overblik, analyser og optimering af arbejdsprocesser? Så er du måske den, vi søger til en nyoprettet stilling som økonomikonsulent/regnskabscontroller i kommunikationsbureauet FRIDAY.

Hos os vil du blive en del af et kontor, hvor trivsel vægtes højt, og du bliver en del af et både socialt og ambitiøst arbejdsmiljø med 40+ flinke kollegaer. Din arbejdsdag kommer til at bestå af en bred vifte af økonomiopgaver, hvor vi lægger vægt på, at du er struktureret, serviceminded og evner at omsætte din indsigt i tydelig kommunikation – både internt i FRIDAY til kolleger og ledelse samt eksternt i dialogen med vores leverandører, samarbejdspartnere etc.

Den nyoprettede fuldtidsstilling består af følgende opgaver:
  • Bogføring i E-conomic
  • Kreditorstyring – bogføring af kreditorfakturaer samt betaling
  • Debitorstyring – bogføring af indbetalinger og opfølgning på ubetalte fakturaer. Vi bruger pt. Equity
  • Assistere med fakturering
  • Assistere ledelsen med proaktive tiltag vedrørende optimering af processer og flow
  • Udarbejde intern kvartalsrapportering
  • Afstemning af bank
  • Lønbehandling – herunder lønindberetning, lønafstemning og administration. Vi laver pt. løn i Zenegy
  • Likviditetsstyring
  • Indberetning af moms og EU-moms samt momsafstemning
  • Håndtering af ekstern revision. Herunder levere materiale og tal til årsrapport
  • Ansvarlig for håndtering af PLEO
  • Assistere kolleger og samarbejdspartnere med diverse tal, beregninger og dokumenter
  • Ad hoc-opgaver i relation til bogholderi, regnskab og administration
Vi leder efter dig …

… der både er i detaljen og samtidig har blik for det større økonomiske billede

… der ser, når der er områder med behov for ekstra kærlighed og derfor også har lyst til at udvikle din funktion hen ad vejen

… der kan arbejde selvstændigt og trives med at planlægge og løse opgaver effektivt i tæt samarbejde med FRIDAY’s ledelse

… der har helt naturligt spotter sammenhænge og gennemskuer tallene, så forretningen står endnu stærkere. Det vil være et kæmpe plus

… hvor det at blive en del af vores stærke fællesskab, falder dig lige så naturligt som at fortælle om din yndlingsserie eller dele dine weekendplaner.

Stillingen på 37 timer er allerede ledig pr. 1. januar 2025, og du vil blive sat ind i opgaverne af vores eksterne bogholderiservice, som hjælper os med overgangen.

Din daglige gang bliver på vores kontor i Bredgade, hvor du vil opleve en uformel omgangstone og en fantastisk kultur. Vi tilbyder en sund frokostordning, stor fleksibilitet og et stærkt sammenhold.

Du kan tjekke alle dine kommende kollegaer ud her på fday.dk under fanen ’Holdet’, og du kan læse meget mere om vores værdier, kultur og politikker i vores personalehåndbog, som også ligger her på hjemmesiden.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning til Stine@fday.dk. Vi holder løbende samtaler og glæder os allerede til at høre fra dig. Vi opfordrer alle til at søge uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk baggrund.

Søg

Søg og du skal finde...

Søg