Folkemødet er en anderledes kommunikationsdisciplin, og vi har øvet os på den længe. Fra udvikling af debatter og events til projektledelse, PR og debattræning. Vi holder som altid til på Folkemødets mest charmerende lokation, Fabers. Her har vi gennem årene skabt et ret unikt mødested for samtale, perspektiv og netværk. Det har vi gjort i tæt samarbejde med blandt andre POWER, To Good to Go og Pandora. Vi glæder os til 2026 og er åben for nye temaer og partnerskaber. Skal du med?
Vi har øvet os på Folkemødet i over 10 år. Fabers har huset statsministre, inviteret til Diversitetsfestival, åbnet en Social Media Scene, debatteret madspild og talenter, afholdt en rose-ceremoni i bedste Bachelorette-stil. Vi har quizzet, danset, samtalet og netværket. Mulighederne er mange, og vi er ikke bange for at blande genrer. Og i 2026 er vi klar til at gøre det igen! Vil I være med?
Som altid teamer vi op med Allinges nok mest charmerende lokation, caféen Fabers. Og vi deler meget gerne pladsen med en eller flere organisationer, der sammen med os vil være med til at sætte et særligt emne på dagsordenen.
På Fabers afholder vi både events, temadage og udlejer også gerne vores lokaler en halv eller hel dag til en eller flere organisationer, der søger et unikt sted i Allinge til at sætte en dagsorden, samle de vigtigste interessenter til et netværksarrangement eller skabe en fest for folket.
Vælger I at blive en del af en temadag, vil I sammen med en række andre udvalgte virksomheder indgå i et fællesskab, hvor vi tilrettelægger programmet ud fra jeres ønsker med et tema, der har relevans for både jer og samfundet.
Har I lyst til at være med?
I 2026 pakker vi endnu en gang mikrofoner, kulørte lamper og en ordentlig flok engagerede kollegaer med solid Folkemødeerfaring og rykker ind på Folkemødets mest charmerende lokation.
Ræk ud, hvis I er interesseret i et partnerskab på Fabers!
Folkemødet er en unik mulighed for både organisationer og virksomheder, der har noget på hjerte, som ønsker at sætte en vigtig dagsorden og netværke med de rigtige interessenter. Vi er 100-metermestre i netop den disciplin. Fra udvikling af debatter og koncepter til projektledelse, PR og afvikling af arrangementer.
Uanset om I drager to personer til Allinge og gerne vil have hjælp til at komme med i de rigtige debatter, eller om I skal planlægge et helt telt, er vi klar til at hjælpe jer med det, I har brug for.
Hvordan omsætter I jeres hovedbudskaber til et Folkemøde-koncept, der sparker r.. og tiltrækker sig opmærksomhed fra de rigtige? Folkemødet er en anderledes kommunikationsdisciplin, og vi har øvet os på den længe. Uanset om det er et helt telt, enkelte debatter, events, netværksarrangementer eller lignende hjælper vi med at forme et koncept, der sætter den helt rigtige ramme for jeres tilstedeværelse i Allinge.
Færgebilletter. Debatter. Inventar. Logistik. Teknik. Tilladelser. Bemanding. Moderatorer. Paneldeltagere. Underholdning. Mad. Og alt det ind imellem. Bare rolig. Vi står for det praktiske, og projektleder jeres tilstedeværelse på Folkemødet fra A til Z – både i planlægningen og i eksekveringen, så I kan koncentrere jer om at levere budskaberne.
At debattere er en kunst, og kunst kræver forberedelse og træning. For at I kan slå igennem med jeres hovedbudskaber på scenerne i Allinge, træner vi jer i, hvordan I når udover scenekanten med jeres budskaber, så jeres publikum og jeres interessenter går derfra med klare budskaber, billeder i hovedet og en god følelse i maven.
Der er et vigtigt før og efter de tre dage på Folkemødet. Ellers risikerer jeres investering at gå til spilde. Vi planlægger og eksekverer både indhold og kommunikationsindsatser til jeres øvrige kanaler, så de temaer, I sætter på dagsordenen i Allinge, taler sammen med jeres øvrige mål og agendaer.
Vi åbner dørene til Folkemødets absolut mest charmerende lokation, Fabers. Her kan I leje jer ind og afvikle jeres unikke event, eller blive partner på en af vores velbesøgte temadage, som har handlet om alt fra diversitet og sociale medier til madspild og de tabte talenter.
post@fday.dk
T +45 4071 9189
Bredgade 25F, 4. + 5. sal
1260 København K
CVR: 35635661