Det er her jeres brand, jeres budskaber og holdninger, som skal ud at leve, stå ansigt til ansigt med målgruppen, paid, owned og earned, og det er her, vi kan påvirke eller ændre omdømmet og overbevise målgruppen om, at I er værd at holde af. Vi hjælper med det content, som målgruppen møder, uanset hvor mødet finder sted.
Med et hold bestående af både journalister, kreative tekstforfattere og kommunikationsfolk, hjælper vi også med tekstforfatning, der får jeres budskaber nedfældet i skarpe og forståelige formuleringer til for eksempel pressemeddelelsen, årsrapporten, kampagner, nyhedsbreve, SoMe content osv.
Grafik, animeret grafik, plakater, posters og postkort. Brochurer, roll ups, rapporter, årsrapporter, POS-materiale og kampagnemateriale – alt sammen design med former, farver og typografi som udgangspunkt. Det er, hvad vi primært får hverdagen til at gå med i vores grafiske afdeling, som består af illustratorer, grafikere og artdirectors. Vi har det hele, er bundrutinerede og tager projekter fra blankt canvas til levering med alt den rådgivning og sparring, I har brug for derimellem.
Vi skaber skræddersyede digitale løsninger – primært websites, webshops, digitale spil og mobilapps. Vi er specialister i custom WordPress-løsninger og kan efterfølgende tage os af både hosting og vedligeholdelse. Integration mellem tunge platforme og WordPress mestrer vi også. Vi bygger hybridapps, der betyder hurtig udvikling til konkurrencedygtig pris. Vi har bygget online spil, læringsplatforme og forbrugerrettede apps. Uanset slutprodukt, tager vi jer trygt fra scoping og via UX, UI og programmering, test og hele vejen til lancering.
Levende billeder og lyd kan formidle magiske fortællinger og få strategier til at leve, så vi får nye perspektiver, inspiration og forståelse. Vores visuelle team er passionerede historiefortællere, der kan skære både store og små produktioner til stærke film, bærende fotos og podcasts designet til specifikke målgrupper. Og vi kan selvfølgelig hjælpe med alt fra idé over manus til færdig produktion, hvad enten de er til social, website eller tv-reklamer. Let’s roll!
Når vi skal hjælpe med at promovere et produkt, en service eller din virksomhed, er en kampagne et rigtig godt greb. En koordineret planlagt kommunikationsindsats, ofte spredt ud på mange forskellige medier i en afstemt tidsperiode, hvor vi øger synligheden og tiltrækker opmærksomhed. Vi vil med garanti komme til at udfordre jer i forhold til form, idé og koncept, men samtidigt sikrer vi os, at alle ser stolt med, når kampagnerne ruller.
Når virksomheder kæmper om kunderne og gør, hvad de kan for at gøre opmærksom på sig selv og de produkter eller den service de tilbyder, bliver det mere og mere afgørende, at de selvsamme virksomheder vinder kampen om at rekruttere og fastholde de bedste medarbejdere. Der bliver stillet større og større krav til arbejdsgiveren, og employer branding er en effektiv måde at synliggøre, hvorfor din virksomhed er værd at arbejde for, både internt og eksternt, hvis den overhovedet er det.
Folkemødet i Allinge er en unik mulighed for at skabe synlighed, sætte dagsordener og opnå legitimitet i samfundsdebatten. Men det kan også være stor en investering i både tid og ressourcer.
Få mest muligt ud af dagene i Allinge ved at gøre jeres tilstedeværelse på Folkemødet til en integreret del af jeres kontinuerlig kommunikation og interessevaretagelse.
Folkemødet er en anderledes kommunikation-disciplin, og vi har øvet os på den længe. Fra udvikling af debatter og koncepter til projektledelse, PR og afvikling af events.
Uanset om I drager to mand til Allinge og gerne vil have hjælp til at komme med i de rigtige debatter, eller om I skal planlægge et helt telt, er vi klar til at hjælpe jer med det, I har brug for.
Selv holder vi til på Folkemødets nok mest charmerende lokation – Fabers. Og vi deler meget gerne pladsen med en eller flere organisationer, der sammen med os vil være med til at sætte et særligt emne på dagsordenen.
Vi har prøvet det meste. Fra Diversitetsfestival og tema om fremtidens talenter til Social Media Scenen og Bachelorette i en arbejdsmarkeds-edition. Mulighederne er mange, og vi er ikke bange for at blande genrer. Fra klassiske debatter og live-podcasts til quiz-formater og koncerter. Ræk ud, hvis I vil være med i 2026!
I FRIDAY Talents er vi agenter, rådgivere og projektledere for dem, der arbejder i eget navn og har et personligt brand. Vores talenter har det til fælles, at de kombinerer høj faglighed med stor digital gennemslagskraft og tilstedeværelse.
Vi drives af at samarbejde med personligheder, der kommunikerer tydeligt og autentisk til deres målgruppe – dem, der formår at arbejde på tværs af et medielandskab, som aldrig har været mere fragmenteret, og som altid er i forandring. Sammen med vores in-house talenter og kunder skaber vi forandring, ny kontekst og stærke partnerskaber. Vi trives dér, hvor kommunikation, kreativitet og strategi smelter sammen med vores nye digitale virkelighed, og hvor de sociale medier både er en arbejdsplads og et medie.
Hos FRIDAY er talent grænseløst, og vi har stor erfaring med at repræsentere dem, der har et stærkt brand på tværs af platforme og formater. Vi repræsenterer nogle af Danmarks dygtigste kommercielle influencere og content creators. Vi er agenter for iværksættere, tv-personligheder, forfattere, podcastere, foredragsholdere og kreative kulturpersonligheder, der udkommer på både lyd, tekst og video.
Bredgade 25F, 4. + 5. sal
1260 København K
CVR: 35635661
post@fday.dk
T +45 4071 9189
Bredgade 25F, 4. + 5. sal
1260 København K
CVR: 35635661