I fællesskab kan vi skabe forandring, der bemærkes.
Uanset, om formålet er forandring eller blot en plan for, hvordan vi skal kommunikere det uforandrede, skal vi sætte os sammen og få en del ting på det rene – hvad, til hvem, hvor og hvorfor? Hvis vi arbejder tæt sammen, får vi de bedste forudsætninger for at skabe strategi, brands og kommunikation, der bemærkes.
Strategi og intern kommunikation
Hvor står vi? Og hvor skal vi hen? Det er to afgørende spørgsmål i arbejdet med strategi. Vi hjælper bestyrelser og ledelser med at afklare deres strategiske udgangspunkt og definere en strategi, der kan kommunikeres og forstås. Så det ikke bliver et skuffedokument, men i stedet rammen om organisationens udvikling. Vi afdækker i tæt og kritisk dialog handlemuligheder og fastlægger strategiske indsatsområder.
Men forandring kommer ikke af sig selv. Strategisk styrede forandringer kommer kun gennem et klart ledelsesfokus og en meningsfuld inddragelse af dem, der skal forandre noget. Vi hjælper med at formulere og implementere strategier, så de giver mening for målgruppen, skaber motivation og holdånd. Det kan være alt fra workshops i mindre grupper, interne kampagner eller globale top 100-møder.
Specialer
Interessentanalyser
Omdømmeanalyser
Strategiproces
Strategikommunikation
Strategiudrulning
Brandstrategi og -identitet
I kender jer selv bedst, men vi kan hjælpe med at finde frem til det, der kan være lidt sværere for konkurrenter at kopiere. Via brandstrategi har vi flyttet mange virksomheder fra et nulpunkt til vækst og et par gange hele vejen til et salg af virksomheden.
Vi udvikler brands, der resonerer med egen selvopfattelse eller rykker en smule ved den. Skaber stolthed internt, og tydeliggøre hvad jeres agenda er, hvad I er drevet af og samtidigt – og enormt vigtigt – gøre jer lette at genkende, når I kommunikerer med omverdenen mundtligt, skriftligt og visuelt. Det er en øvelse i at definere og forstå sig selv som virksomhed – ikke en marketing øvelse – men et overordnet strategisk greb. Derfor insisterer vi på, at alt vi skaber sammen, er forankret i topledelsen.
Specialer
Brand platform
Kernefortælling
Navn
Tagline
Purpose / formål
Mission og vision
Værdier
Tone of voice
Lyd identitet
Visuel identitet
Kommunikationsstrategi
At have en god kommunikationsstrategi er afgørende for en målrettet og effektiv kommunikationsindsats. En veludformet kommunikationsstrategi sikrer, at de rette budskaber når frem til den rette målgruppe, på rette tidspunkt gennem de rette kanaler. Og mindst lige så vigtigt, så er kommunikationsstrategien en afgørende faktor i at sikre, at alle dele af organisationen arbejder i samme retning mod et fælles mål om klar og sammenhængende kommunikation.
Specialer
Budskabsudvikling
Målgruppe identifikation
Kanalvalg
Planlægning
Måling
Evaluering
Public affairs
I en verden, der konstant ændres og hvor politiske beslutninger kan have store konsekvenser for erhvervslivet, er public affairs rådgivning ikke kun vigtig, men ofte afgørende for en virksomheds eller en organisations succes. Vores arbejde involverer strategisk rådgivning, risikostyring, og påvirkning af politik, hvilket er vitalt for at navigere i og påvirke komplekse lovgivningsmæssige og regulatoriske miljøer.
Specialer
Policy analyse og rådgivning
PA strategi
Stakeholder Engagement og Relations
Advocacy
Employer branding
Når virksomheder kæmper om kunderne og gør hvad de kan, for at gøre opmærksom på sig selv og de produkter eller den service de tilbyder, bliver det mere og mere afgørende, at de selvsamme virksomheder vinder kampen om at rekruttere og fastholde de bedste medarbejdere. Der bliver stillet større og større krav til arbejdsgiveren og employer branding er en effektiv måde at synliggøre, hvorfor din virksomhed er værd at arbejde for – både internt og eksternt – hvis den overhovedet er det.