I fællesskab udarbejder vi idéer og koncepter, så de passer perfekt til det enkelte brand.

Vi skaber et seriøst ståsted i den digitale medieverden og tilbyder virksomheder at fortælle deres historie igennem content marketing og ved hjælp af større co-brandingsamarbejder. Det gør vi med seriøs rådgivning og Danmarks dygtigst influencere.

vores tilgang
Confetti CPH er blevet en del af FRIDAY og vi repræsenterer 15 danske klienter. Vores klienter tæller nogle af Danmarks største og mest erfarne influencere, tv-personligheder samt foredragsholdere, forfattere og podcastere. Kerneværdierne hos os er gennemsigtighed, gennemslagskraft, høj troværdighed og loyalitet. Når vi indgår et samarbejde med en virksomhed på vegne af disse, sker det i tæt dialog med begge parter for hele vejen igennem at skabe den bedste oplevelse for både brand, influencer og følgere. Når reklame-indholdet fungerer og skaber liv og interaktion på influentens platform i overensstemmelse med hans eller hendes DNA, er det en succes, og det forstår vi. Derfor kommer mange af vores kunder igen år efter år, og vi har forhandlet nogle af de længste ambassadørsamarbejder nogensinde i Danmark. Vi tænker kreativt, og sammen med vores klienter og kunder ser vi muligheder og matches på tværs af det traditionelle og det nytænkende, og det er det, der er med til at gøre, at vores kampagner konverterer så godt, som de gør.

Christina Barré

Partner