Boozt og Laura Schrøder skaber imponerende kampagneresultater med salgskampagne
Hos Boozt kan man både købe tøj, sko og accessories til hverdag – men også til livets store begivenheder som f. eks bryllupper. Som et led i sit ambassadørskab med Boozt, skulle Laura Schrøder i denne kampagne formidle og selvfølgelig også sætte gang i salget inden for kategorierne Bridal wear og Occasion wear, hvilket i den grad lykkedes.
Med en ROI på 8541% – ja, 8541% – er kampagnen er et godt eksempel på, hvordan influencermarketing med et relativt lille budget kan skabe utrolig stor værdi, hvis man som brand markedsfører sig via den rigtige influencer med adgang til den rigtige målgruppe og med den rette timing i forhold til budskabet. Også selvom selve kampagneindholdet hverken er nytænkende eller overraskende.
Kampagnen er en klassisk salgskampagne på Instagram, hvor content creator Laura Schrøder, @laulaubaubau, i ét post, én reel og to storyrækker, viser en række outfits fra Boozt, som henholdsvis en brud og en festgæst kan have på samt deler en rabatkode på 25% ved køb over 499 kr til hendes følgere.