Montana

Brandstrategi med særdeles tydeligt output

Som led i arbejdet med en treårig brandstrategi for designfirmaet Montana skabte vi sammen bl.a. en brandplatform, budskabshierarki samt nøje definerede mål og aktiviteter, bl.a. for at styrke virksomhedens position inden for farver.

Previous slide
Next slide
Let's create playful spaces

Et output var det nye tagline ’Let’s Create Playful Spaces’, hvilket bl.a. førte til den modige beslutning at omdanne virksomhedens vugge, fabrikken i Haarby på Fyn, til et gigantisk kunstværk af den franske kunstner Camille Walala, der siden er omtalt i medier verden over og også internt har cementeret stoltheden over at være en del af en innovativ forretning.

"Samarbejdet med FRIDAY har samlet og krystalliseret vores tanker og retning med henblik på at skabe en klar brand- og positioneringsstrategi. Projektet med fabrikken og Walala blev født i denne kontekst, og det glæder os at se denne tydelige manifestation af vores vision om, at verden har brug for flere farver og flere ’playful spaces’."

Joakim Lassen, ejer og ceo