Afspil video
vitamin well x 7-eleven

Vitamin Well, 7-Eleven og Patricia Thyberg skaber fællesskab med produktlancering

Da Vitamin Well i 2024 lancerede deres nyeste smagsvariant, Reload, slog de pjalterne sammen med 7-Eleven i en co-branding aktivering, hvor varianten udelukkende kunne købes hos 7-Eleven. Det udviklede sig hurtigt til en triple co-branding, da vi bankede på døren med en ide til et unikt samarbejde mellem de to brands og influencer Patricia Thyberg.

Med en af branchens helt store tendenser, Community Marketing, i kikkerten, sammensatte vi en kampagne, som ikke havde produktsalg, men fællesskab og brand perception øverst på listen over KPI’er. Gennem dedikeret indhold og troværdig storytelling samlede Patricia over 70 løbere foran 7-Eleven på Nørrebrogade i København på en regnvejrsdag i februar, klar til at løbe sammen rundt om Søerne og undervejs smage Vitamin Well’s nye Reload.

Det blev til to reels, et post, fem storylines, en pre-roll i Sportshjerte podcast, et event og et resultat på over 400.000 impressions, alt sammen inden for en periode på to uger.

LEVERANCER

Produktion og aktivering

LEVERANCER

Produktion og aktivering

Flere cases

Søg

Søg og du skal finde...

Søg