Vitamin Well, 7-Eleven og Patricia Thyberg skaber fællesskab med produktlancering
Da Vitamin Well i 2024 lancerede deres nyeste smagsvariant, Reload, slog de pjalterne sammen med 7-Eleven i en co-branding aktivering, hvor varianten udelukkende kunne købes hos 7-Eleven. Det udviklede sig hurtigt til en triple co-branding, da vi bankede på døren med en ide til et unikt samarbejde mellem de to brands og influencer Patricia Thyberg.
Med en af branchens helt store tendenser, Community Marketing, i kikkerten, sammensatte vi en kampagne, som ikke havde produktsalg, men fællesskab og brand perception øverst på listen over KPI’er. Gennem dedikeret indhold og troværdig storytelling samlede Patricia over 70 løbere foran 7-Eleven på Nørrebrogade i København på en regnvejrsdag i februar, klar til at løbe sammen rundt om Søerne og undervejs smage Vitamin Well’s nye Reload.
Det blev til to reels, et post, fem storylines, en pre-roll i Sportshjerte podcast, et event og et resultat på over 400.000 impressions, alt sammen inden for en periode på to uger.