Geberit

PR på produkter, der normalt er gemt væk

Hvordan gør man indbygningscisterner og afløbsrender forførende? Hvordan får man folk til at ønske sig et douchetoilet? Siden 2018 har FRIDAY samarbejdet med sanitetsgiganten Geberit om PR, influenceraktivering, events og kommercielle samarbejder for at forankre og udbygge virksomhedens position som eksperter i sanitet. Vi har også hjulpet dem med den svære opgave at øge kendskabet til produkter, vi som udgangspunkt helst vil gemme væk.

Det er lykkedes ved at trække på vores brede kompetencer og netværk inden for både livsstil og byggeri kombineret med solid erfaring med at kommunikere teknisk viden til en snæver målgruppe. FRIDAY har blandt andet sikret jævnlige omtaler af Geberits produkter i relevante livsstilsmediers badtemaer, øget antallet af omtaler i fagmedier med 25 procent og Geberits flagskibsprodukt, douchetoilettet AquaClean, har såmænd også været “gæst” i Go’ morgen Danmark på TV2 flere gange.

LEVERANCER

Produktion og aktivering

LEVERANCER

Produktion og aktivering

Flere cases

Søg

Søg og du skal finde...

Søg