Nogle projekter gør særligt indtryk. Det her er et af dem
”For de fleste moderne virksomheder er en lækker hjemmeside en selvfølgelighed. For os er det helt vildt, at vi har haft mulighed for at prioritere det”. Mændenes Hjem på LinkedIn
Mændenes Hjem står hver dag helt tæt på mennesker i ekstremt sårbare livssituationer. Derfor kræver organisationens kommunikation mere end blot et digitalt ansigt udadtil. Den skal være klar, troværdig og give plads til værdighed. Det var udgangspunktet for FRIDAYs arbejde med udviklingen af Mændenes Hjems nye hjemmeside og det bredere løft af organisationens visuelle identitet.
Efter Mændenes Hjems egne ord er det et stort skridt i retningen mod en professionalisering af organisationen og deres muligheder for at stå stærkt, gøre en forskel for de mennesker i vores samfund, som har mindst og forbedre forudsætninger for at hjælpe endnu flere.
Designet og bygget med respekt
FRIDAY har designet og bygget den nye hjemmeside fra bunden. Løsningen gør Mændenes Hjems mange tilbud mere tilgængelige, samtidig med at den afspejler organisationens stærke værdier og det faglige fundament, deres arbejde hviler på.
Vi har lagt vægt på:
Klar og respektfuld kommunikation, der understøtter værdigheden i mødet mellem organisation og målgruppe.
En enkel og intuitiv struktur, så brugerne og støtteperson- og organisationer hurtigt kan finde hjælp, kontakt, viden og vej videre.
Et fornyet visuelt udtryk, der spejler organisationens udvikling og styrker deres brandidentitet.
Brugervenlighed, så Mændenes Hjem selv kan arbejde videre med siden og holde den up to date.
Det har gjort stort indtryk at arbejde med mennesker, der bruger deres arbejdsliv på at hjælpe dem, der har mindst.