TECHNOLUTION

Ny brandplatform til Technolution rummer to sider af samme sag.

I Technolution er det bl.a. menneskelige værdier som nærhed, ordentlighed og holdånd, der driver udviklingen af deres innovative produkter til Pharma og MedTech industrien. Men det er i lige så høj grad en række fagdiscipliner som Technolution mestrer på ypperste vis. Vi har sammen med Technolution skabt en identitet, der rummer de to sider af samme sag.

Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
WORKSHOPS OG GODE SNAKKE

Vi insisterer altid på at lære hinanden godt at kende – stille svære spørgsmål, grave dybt og tænke højt. Det giver de bedste betingelser for at resultatet af vores fælles indsats bliver retvisende og tilfredsstillende.

HVIS VI IKKE SELV SKAL SIGE DET …

”Vi er et konsulenthus, der ikke tager let på god kvalitet, så vi er naturligvis nødt til at teame op med nogle, vi mener står for det samme. Grundsubstansen i form af en fantastisk arbejdsplads med en endnu mere fantastisk kultur, står vi selvfølgelig selv for, men FRIDAY har været med til at sætte form, ord og identitet på det hele. De har med andre ord været jordemødre på et særdeles lykkeligt hamskifte. Og lykken fortsætter ind i et skønt samarbejde. De griber og tilfører løsningerne en grad af kreativitet og finurlighed, der gør at vi er et særdeles godt match. Det er endnu ikke sket at vi er gået ned på humør efter et møde med fredagsteamet”

Vibeke Askov, Marketing Manager, Technolution